Szukaj na tym blogu

piątek, 1 czerwca 2012

Romet Ogar 205

Ogar 205

Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego w oparciu o konstrukcję 50 T3, dostosowaną do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami. Produkcję zakończono w 1993roku.

Ogar 205 - dane techniczne

  • Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
  • Typ silnika - 023 DEZAMET
  • Pojemność - 49,8 cm³
  • Moc - 1,7 KM przy 4800 obr./min
  • Stopień sprężania - 8
  • Gaźnik - GM12F1
  • Sprzęgło - Dwutarczowe mokre
  • Skrzynia biegów - dwubiegowa
  • Instalacja elektryczna - 6V - 20W
  • Świeca zapłonowa - F80 Iskra
  • Masa w stanie suchym - 58 kg
  • Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
  • Pojemność zbiornika - 9 l
  • Prędkość maksymalna - 40 km/h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz